نوشته شده توسط : ARMICO

سیستم نیلینگ برای اولین بار بیش از 30 سال پیش در عملیات ساختمانی مورد استفاده قرار گرفت. در این روش، انتخاب ابزار و تجهیزات مناسب بسیار مهم است. مراحل مختلف عملیات حفاری تکمیل شده است. به طور خلاصه اولین مرحله ساخت در روش نیلینگ، حفاری در عمق مشخص است. سپس ابتدا ناخن ها را در سوراخ ها قرار می دهند. سپس برای ثابت نگه داشتن ناخن ها، دوغاب به زمین تزریق می شود.

سیستم نیلینگ 

یکی از تکنیک هایی که می تواند به عنوان یک سازه پشتیبانی برای جلوگیری از ریزش دیوار در محل گودبرداری استفاده شود، نیلینگ است. راه های زیادی برای محدود کردن دیوار حفاری وجود دارد. لنگر، شمع بندی، محافظ، سازه های محافظ خرپایی و سایر تکنیک ها را می توان به عنوان نمونه هایی از این روش ها ذکر کرد.

روش نیلینگ و لنگر زدن بسیار قابل مقایسه است. روش لنگر انداختن راه دیگری برای تثبیت شیب ها و گودال ها در طول ساخت و ساز است. استحکام و مقاومت خاک با استفاده از روش مهاربندی یا مهاربندی بسیار بهبود می یابد. یک دستگاه فولادی، معمولاً میلگرد یا رشته، در سیستم های مهاربندی، لنگر انداختن و همچنین نیلینگ استفاده می شود. مرحله ای به نام اعمال نیرو که به نیروی پس کششی نیز معروف است در این روش علاوه بر سایر مراحل تثبیت اعمال می شود.

اطلس کوپکو کمپرسور

یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین شرکت ها در بین شرکت های صنعتی جهانی، اطلس کوپکو (Atlas Compagnie Pneumatique Commerciale) است. امروزه کمتر کسی با محصولات اطلس کوپکو در زمینه تولید صنعتی به دلیل شهرت گسترده این شرکت آشنا نیست. شرکت چندملیتی سوئدی Atlas Copco در سال 1873 تاسیس شد و در حال حاضر دارای 68 کارخانه تولید کالاها و تجهیزات صنعتی در سراسر جهان است و در 20 کشور مختلف فعالیت می کند. دفتر اصلی این کسب و کار در استکهلم است.

ادوارد فرانکل، یک صنعتگر، سیاستمدار و کارمند عالی رتبه راه آهن دولتی سوئد، اطلس کوپکو را در ابتدا با کمک چندین همکار دیگر از جمله کارل جی سروین و فردریک دیدرو تأسیس کرد. تمرکز اولیه عملیات کوپکو تولید، خرید و فروش تجهیزات مختلف مرتبط با راه آهن بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()